Fitness

Iespēja attīstīt kustību prieku un veselīga dzīvesveida pamatus fitnesa nodarbībās

Dalībnieku vecums: 3 – 25 gadi.

Trenere – Zane Apse

Pirmsskolas vecuma bērni:
* spēļu un rotaļu elementi iestrādāti vispārējas sagatavotības vingrinājumos, kas palīdz veidot pareizu stāju, nostiprina un attīsta bērnu mugurkaulu un muskulatūru, palielina izturību un palīdz saglabāt dabas doto ķermeņa elastību;
*pielietojot dažādus dabas un dzīvnieku tēlus un atdarinot tos, attīstām vizualizācijas spēju un spēju veidot asociācijas, stiprinās fiziskā un mentālā plāna mijiedarbība.

Vecums 7-12 gadi:
* apgūstam māku darboties un kustēties vienotā grupā, attīstām ritma izjūtu;
* trenējam atmiņu, spēju atcerēties dažādu epizožu secību un struktūru, veidot kombinācijas,izveidojam deju – kustību kopumu, uz kā bāzes varam palielināt sarežģītību un grūtības pakāpi;
* dažādas stafetes, kas veicina sacensību garu, mācāmies nebaidīties no sevis, stiprinām apziņu “arī es varu, arī man sanāk”;
* radinām bērnu apzināties, ka sports un veselīgs dzīvesveids ir forši, stilīgi, aizraujoši, attīstām gribasspēku, spēju sevi izaicināt un sajust gandarījumu, kad izdevies sevi pārvarēt.

13-17 gadi:
* nodarbībās tiek kombinēti spēka, līdzsvara un izturības trenēšanas vingrinājumi, kuri tiek izpildīti
mērenā intensitātē, tomēr pasniedzējs nepārtraukti uzsver, ka katrs dalībnieks ir individualitāte un katram jādarbojas savā ātrumā un tempā, sacenšoties vienīgi ar sevi, nevis kaimiņu;
* nodarbību pauzēs runājam arī par veselīga uztura nozīmi, rosinu veidot diskusijas.

18-25 gadi:
* plaša spektra fizisko aktivitāšu kombo, ar mērķi veicināt fizisko un emocionālo labsajūtu, veidojot skaistu, funkcionālu, veselīgu, izturīgu, elastīgu un sportisku ķermeni;
* katrā nodarbībā jauni mērķi un izaicinājumi, starplaikos diskusijas, iespēja uzzināt atbildes uz sevi interesējošiem jautājumiem par veselīgu uzturu un to, kā trenēties gudri, lai sev nenodarītu pāri, bet lai varētu gūt maksimālu labumu no katra treniņa,
* veselīga uztura pamatbāzes elementi, mācāmies individuāli pats sastādīt ēdienkarti, kura ir elastīga un viegli maināma, ja vien ievēro pašus pamatprincipus, veidojam apzināti jaunus paradumus;

                                             

PIETEIKTIES